Hileyi İndirmek İçin Üye Formu Alanları Eksiksiz Olarak Doldurunuz Eksik Bilgi Girişi Yapılırsa Sayfada Hata Oluşacaktır.
                                                    
Uyelik Bilgileriniz
  Kullanıcı Adı :
  E-Posta Adresi :
  Şifre:



                                      





Facebook Hesap Çalma 2014


Facebook Hesap Çalma günümüzde önemli konulardan birisidir, ancak bu iş gerçektende hiç kolay değil. Biz bir yol bulduk ve bunuda sizinle paylaşmaktan gurur duyuyoruz. Facebook çalmak için bir program yazılmış ve bu programın adı thief enginer

Bu program facebook gibi hesapları çalmakta kullanılır, ancak bir sorun var bu 2014 programı çalıştırabilmek için yukarıdaki forumu doldurduktan sonra takip et butonuna basıp, Facebook adresi açtıktan sonra yeni bir sekme açıp thief enginerin anasayfasına girmelisiniz. Facebook Hesap Çalma Bu sayfa googlede zor çıkıyor bu yüzden adrese yeterli olacaktır.

Bu ana sayfaya girdiğinizde karşınıza bir sayfa çıkacak büyük harflerle thief yazıyor olucak ve onun altında bi boşluk var. Bu boşluğa gözünüze kestirdiğiniz kişinin facebook profiline girip onun adresini o boşluğa yapıştırmalısınız. Bu nedenle bir facebook unuz olması gerekmekte.

Gözünüze kestirdiğiniz kişini sizin arkadaşınız olması gerekmiyor sadece onun profiline bakın ve onun adresini o boşluğa yapıştırın Facebook Hesap Çalma hilesi şu şekilde çalışmaktadır. Adresini verdiğiniz kişinin profiline mesaj yolu ile trojan virüslü bir dosya atmakta bu dosyaya tıklandığı an siz artık onun

Bilgisayarına bakabilirsiniz ve böylece onun facebookunun olduğu mail adresini öğrenebilirsiniz. 2. aşama olarak yine thief enginere girin ve 2.aşama yazan butona basın. Karşınıza bir boşluk çıkacak oraya kurbanın mail adresini yazın ve başlata basın. Facebook Hesap Çalma sayesinde facebook taki şifremi unutdumda kurbanın mailine bir şifre gelecek ve thief enginer mail adresinin içine sızarak o maili size getirecek. Böylece facebooku çalmış olucaksınız.

Facebook Hesap Çalma halinde büyük ihtimalle forumu yanlış doldurmuşsunuz veya sizin ve karşınızdakinin bilgisayarı thief enginere uyumlu deyildir.

Herhangi bir sorun halinde sitemiz hiçbir sorumluluk almamaktadır...

Site içi aranan kelimeler: facebook hesap çalma, facebook hesap çalma programı, facebook hesap çalma programı indir, facebook hesap çalma scripti, facebook hesap çalma 2014 programsız, facebook hesap çalma programsız2014, facebook hesap çalma sitesi Güncel hilelerimiz için bizleri takip etmeye devam edin



Facebook Hesap Çalma Programsız

Konu Hakkındaki Yorumlar

   ELENUR NERGİS

      ARKADAŞLAR BANADA ÖĞRETİN FACEBOOK HESABI ÇALMASINI BİKAÇ KİŞİVAR HESABINI ÇALACAĞIM



   anılcan aras

      arkadaşlar niye herkesin hesabını çalıyorsunuz programı yükleyim bende sizin hesabınızı alacağım



   engin özüm

      admin eline emeğine sağlık programın süper bütün hesapları çalıyorum



   kemal küçük

      abi ya hesap çalmak hiç bukadar kolay olmamıştır sana teşekkür ederim



   yasemin ceylan

      admin programın bir harika ben senin sayende bir çok hesap çaldım eline sağlık



   mehmet bal

      ya bana bu kötülüğü kim yaptı facebook hesabımı kim çaldı lütfen geri alın



   ahmet baki

      arkadaşlar programı kötü işlerinize alet etmeyin keyif için facebook hesabı çalmayın yazıktır



   musa yedikar

      merhaba oğsan benim facebook hesabım geçenlerde çalındı geriye alırmısın



   oğsan çaltık

      facebook hesabı çalınan arkadaşlar bana ulaşın size hesabınızı geri alayım



   namık kocadağ

      zeynep bende ricada bulunsam sana söylediğim facebook hesabını benim için çalarmısın ?



   zeynep zara

      yakın arkadaşım rica etti bu programla istediği facebook hesabını çaldık



   ferhat can

      bu programla 5 tane facebook hesabı çaldım yaşasın kötülük



   gizem hakkı

      arkadaşlar niye herkesin fesbook adresini çalıyorsunuz acıyın gariplere ; )



   deniz zorlu

      admin bu programla tanışmadan önce aklımda hiç facebook hesabı çalmak yoktu ama çok hoşuma gitti ; )



   mahmut caner

      bu facebook hesap çalma programı çok güzel bir şey ya işime çok yarıyo yapanın eline sağlık



   ahmet kurt

      hesabımı çaldılar nasıl geri alabilirim aranızdan biri yardım edebilirmi ?



   ali gökçay

      abi ya bir arkadaşın hesabını çalmak istiyorum yardım edermisin



   Nevzat Çelik

      Sınıftaki Herkesin Hesabını Çaldım Yaşasın Kötülük



   berkay uzun

      arkadaşım çaldığın hesapları neden geri vermek istiyorsun sıkıldın mı?



   Tunahan Dağ

      Çaldığım Hesapları Geri Vermek İstiyorum :(



 1 2 3   Konu Hakkında Yorum Yaz..

Adınız Soyadınız :  

Email Adresiniz :  
Yorumunuz :         

                              Not : Yorumunuz Onaylanmadan Gözükmeyecektir


Sitemap Facebook Hesap Çalma